Tot ziens, in cyberspace?! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marisha Maas - WaarBenJij.nu Tot ziens, in cyberspace?! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marisha Maas - WaarBenJij.nu

Tot ziens, in cyberspace?!

Door: Marisha

Blijf op de hoogte en volg Marisha

30 Januari 2015 | Nederland, Nijmegen

Beste mensen,

En ja hoor, over een páár etmaaltjes is het dan weer zover... dan vertrek ik, na drie-en-half jaar uitsluitend digitaal in Guatemala geweest te zijn, weer écht die kant op. Om exact dezelfde reden weet ik niet of, cq in hoeverre, ik toekom (lees: tijd wil besteden) aan uitgebreide reisverslagen; in plaats van ook daar naar een schermpje te staren, wil ik bovenal dáár zijn, de ietwat ijle lucht van de hooglanden inademen, eíndelijk weer face-to-face met de partnerorganisatie aan tafel zitten, nieuw weefgoed voor de Yabal-shop bij elkaar shoppen en maatwerkdoeken voor het eigen upcycle project laten maken, de Yabal weefsters aan hun kunstig handwerk zien, hun koters een onvergetelijke Kinderdag bezorgen, opeengeperst in de chickenbus over de Panamericana crossen, op de (foute maar) heerlijk opzwepende (dan wel zwoele) reaggeton van Nigga en Eddie Lover en andere Latino-sterren swingen, tortillas eten en Cuba Libres drinken, en .. en… en.. Na ja, dat soort dingen dus.

Bovendien.. zal via de Yabal Correo en FB ongetwijfeld toch ook wel zo wat laatste nieuws en nieuwste plannen de revue passeren, tussen hierboven beschreven bedrijven door. Die media geven dus ook wel een beeld (vooral letterlijk) van mijn aanstaande belevenissen.

Dát gezegd hebbende.. heb ik de mailinglist voor dít medium in alle eerlijkheid niet heel secuur nagelopen op mogelijk niet-langer-geïnteresseerden.

Kortom.. mocht je ongewenst deze melding van mijn derde Guatemala reis [jiehaaa!!] hebben ontvangen: excuus! Meld je in dat geval af voor de mailinglist, dan val ik je niet nog vaker lastig – met die (éventuele) verslagen-van-ver.

En anders.. wellicht tot ziens – in cyberspace dus! Met faire groet!
Marisha

  • 31 Januari 2015 - 08:55

    Charleij:

    Hoi Marisha, het is je gegund weer naar je zo geliefde Guatemala, heel veel reis plezier, ben zuinig op jezelf!
    Kleurrijke groeten,
    Charleij

  • 01 Februari 2015 - 11:10

    Yet:

    Guate..Guate..Guate..!! Heel veel plezier daar en doe alle Y'abal mensen de warme groeten van mij! Buen viaje!

  • 01 Februari 2015 - 17:53

    Ida En Marius:

    Hallo, Marisha,

    Een heel goede reis en een bevredigend en leuk verblijf gewenst.

    Groeten,

    Ida en Marius

  • 02 Februari 2015 - 17:36

    Cornelis De Kler:

    Ha Marisha, vandaag smsde ik je: .. en zie net dat je reageerde. Dan nu: goede reis meis en ga met god of wie of wat je ook bijstaat. Liefs van Maria&Cornelis

  • 03 Februari 2015 - 22:01

    Paula Platjee:

    Dag Marisha,

    Heel veel plezier in Quate.. En wees voorzichtig!

    Paula (Amigos de San Juan)

  • 04 Februari 2015 - 14:24

    Antoon:

    hey hey maak er een leuke tijd van .
    en ben benieuwd naar de foto,s aankomende tijd
    gr

  • 06 Februari 2015 - 17:28

    Neleke :

    Hai Meidje,fijn dat je veilig aangekomen bent en een goede reis hebt gehad! Maak er een fijne tijd van.
    Pas goed op jezelf,dikke knuffel,xxx!

Tags: voor vertrek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marisha

Mijn passie: mijn fairtrade onderneming Y'abal Handicrafts: eerlijk beloonde handgeweven mode- en woonaccessoires uit Guatemala, en homemade recycle sieraden (de zogenaamde Yabal's ReCreations) ter support van het sociale programma van Y'abal in Guatemala. Hier ga ik voor!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 68455

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 12 Maart 2015

Mijn derde reis!

20 April 2011 - 07 Juni 2011

Mijn tweede reis!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: